.::مطالب زیبا.دانلود آهنگ.انواع اس ام اس. فال وتست::.

اس ام اس برای دلشکسته ها.اس ام اس تابستون.عاشقانه.سرکاری.اس ام اس به زبان ترکی.انواع فال و تست.دانلود موزیک و موزیک ویدیو و رمیکس

.::مطالب زیبا.دانلود آهنگ.انواع اس ام اس. فال وتست::.

اس ام اس برای دلشکسته ها.اس ام اس تابستون.عاشقانه.سرکاری.اس ام اس به زبان ترکی.انواع فال و تست.دانلود موزیک و موزیک ویدیو و رمیکس

اس ام اس تابستون

تو این گرما بیا دیوونه گردیم / تو حوض آب یخ وارونه گردیم / که این گرمای سوزان کشت ما را / برای هم بیا هندونه گردیم!

 

سلام خوبی؟!

تو این تابستون و گرما کولر هم جواب نمیده! آدم یخی مثل تو میتونه چاره ی کار باشه! پیش ما میایی آدم یخی؟

هوا خیلی گرمه دارم خفه میشم کاش تو اینجا بودی لااقل دو تا جک واسمون میگفتی یخ میکردیم!

 

آری تابستان است فصل محبت من به تو ، نگاه کردم من به تو، لذت بخش عرق شرم تو، هدیه تابستان عشق من به تو

 

چو تابستان شد و هنگام کنکور، هزاران بار رفتم تا لب گور، پشیمان گشته ام از کرده ی خویش، نبرده علم کار بنده  را پیش!

 

فصل برگ توت و پیله و پروانه / فصل نامزد شدن یخ با آب / فصل خوابیدن روی بام / فصل دیدار کسی در آسمان / بی تعارف این دلم خیلی هوایت میکند

 

غضنفر کولرش خراب میشه! به بچه هاش میگه : مگه نگفتم چهار نفری جلوی کولر نشینید!؟!

نظرات 1 + ارسال نظر
parva چهارشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 17:33

ایول داری به مولا...
باحال بود...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد